Go Back   Aquarium Advice - Aquarium Forum Community > Saltwater and Reef > Saltwater & Reef - Getting Started
Click Here to Login

Join Aquarium Advice Today
Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Please support our sponsors and let them know you heard about them on AquariumAdvice.com
 
Old 01-29-2013, 05:32 PM   #571
Aquarium Advice Addict
 
apet66's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Nashville
Posts: 1,164
Quote:
Originally Posted by kwandrsn View Post
Ok so I don't know if the snails are, eating the diatoms but they are rubbing it off. And runaway snail. Is he gonna get out?
Lol, I told you that may happen with snails. That's the reason I didn't get any. Looks like they are eating the diatomes. Rock is nice and white where they were. Now all you have to do is keep them in your tank. Not sure how to accomplish that though.
__________________

__________________
apet66 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 05:35 PM   #572
Aquarium Advice Addict
 
kwandrsn's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Nunnelly Tennessee
Posts: 2,072
They guy at AC said they won't get out. Its still at the to its moving along the ledge the others are staying in the sand our on rock the clowns seem to be happy and, are very curious. I was trying to clean the salt dust off the glass with a, magnetic cleaner and they were very interested and wouldn't get out of the way. The hermits are still going to town on the sand
__________________

__________________
kwandrsn is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 05:36 PM   #573
Aquarium Advice Addict
 
kwandrsn's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Nunnelly Tennessee
Posts: 2,072
Looks like the snails are making the water cloudy needing with the diatoms and a lot flaying on top of water. Gonna use net to skim until I get my new filter
__________________
kwandrsn is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 05:43 PM   #574
Aquarium Advice Addict
 
kwandrsn's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Nunnelly Tennessee
Posts: 2,072
Clowns going to town on the frozen food lol I fed a, little to much I think
__________________
kwandrsn is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 05:43 PM   #575
Aquarium Advice Addict
 
apet66's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Nashville
Posts: 1,164
I hope they don't get out. I'd like to get a few but afraid they will escape. Also my mantis shrimp may kill them.
__________________
apet66 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 05:45 PM   #576
Aquarium Advice Addict
 
apet66's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Nashville
Posts: 1,164
Quote:
Originally Posted by kwandrsn View Post
Clowns going to town on the frozen food lol I fed a, little to much I think
That's great that their eating right away. You have endless hour of entertainment now!
__________________
apet66 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 05:47 PM   #577
Aquarium Advice Addict
 
kwandrsn's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Nunnelly Tennessee
Posts: 2,072
Yeah he told me they are raised on flake food but they feed them frozen
__________________
kwandrsn is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 05:50 PM   #578
Aquarium Advice Addict
 
apet66's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Nashville
Posts: 1,164
Quote:
Originally Posted by kwandrsn View Post
Yeah he told me they are raised on flake food but they feed them frozen
Yeah, I would alternate frozen and flake. How many times per day did he say to feed them?
__________________
apet66 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 05:57 PM   #579
Aquarium Advice Addict
 
kwandrsn's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Nunnelly Tennessee
Posts: 2,072
2 once in morning and one in evening and I'm gonna give then flake twice then flake and frozen the next day.
It looks like these worm type things sticking it of the rock are getting stripes and kinda hairy looking. I think I have a crap load of brittle stars. Maybe they are smooth and white when babies
__________________
kwandrsn is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2013, 06:10 PM   #580
Aquarium Advice Addict
 
apet66's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Nashville
Posts: 1,164
Quote:
Originally Posted by kwandrsn View Post
2 once in morning and one in evening and I'm gonna give then flake twice then flake and frozen the next day.
It looks like these worm type things sticking it of the rock are getting stripes and kinda hairy looking. I think I have a crap load of brittle stars. Maybe they are smooth and white when babies
Could be a whole colony of little brittle stars. Good plan for the food.
__________________

__________________
apet66 is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
cloud, cloudy, cloudy water

Please support our sponsors and let them know you heard about them on AquariumAdvice.com

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off








» Photo Contest Winners








Copyright 2002- Social Knowledge, LLC All Rights Reserved.

All times are GMT -4. The time now is 05:34 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.