Go Back   Aquarium Advice - Aquarium Forum Community > Community Forum > Aquaria Off-Topic
Click Here to Login

Join Aquarium Advice Today
Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Please support our sponsors and let them know you heard about them on AquariumAdvice.com
 
Old 12-20-2012, 08:13 PM   #51
Aquarium Advice Addict
 
Gboy66's Avatar

POTM Champion
 
Join Date: Aug 2011
Location: Cali baby
Posts: 6,826
Might work in the BC Con


That would be a massive ricordia:P
__________________

__________________
Gboy66 is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2012, 08:42 PM   #52
Aquarium Advice Addict
 
Nu-Nu the eel's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: So Cal
Posts: 5,455
Quote:
Originally Posted by needmorecowbell
Gboy and nunu's pics.
Hey adam thanks for postin our pics!! and i agree, im super happy with what we got! This is turning out great, and i hope the person that recieves our girts likes them! Andrew those cookies look good! Lol
__________________

__________________
Nu-Nu the eel is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2012, 09:41 PM   #53
Aquarium Advice Addict
 
Convict2161's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Planet Earth
Posts: 14,818
Quote:
Originally Posted by Gboy66 View Post
Might work in the BC Con

That would be a massive ricordia:P
I may try one!
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

"When creating an aqua scape, strive for the beauty of imperfection, as its art and there is no wrong or right, it's left open for interpretation" James Findley
Convict2161 is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2012, 01:34 PM   #54
Aquarium Advice Addict
 
Jess1ca's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Northern Michigan
Posts: 2,661
Quote:
Originally Posted by Andrew McFadden View Post
Thanks secret Santa I was smiling from ear to ear when I heard the mail man blowing his horn in the driveway.

Not sure if those are dough balls for the fish or desert for me hahahhaha maybe the person ( not saying any names to ruin it for others) will let me know before I eat one or feed it to the fish. Lol once again thanks again I'm sooo happy
Your very welcome!
__________________
Knowledge is power
Jess1ca is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2012, 01:36 PM   #55
Aquarium Advice Addict
 
Convict2161's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Planet Earth
Posts: 14,818
Quote:
Originally Posted by AndrewsPistol View Post

Your very welcome!
You just let the cat outta the bag Jess!!
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

"When creating an aqua scape, strive for the beauty of imperfection, as its art and there is no wrong or right, it's left open for interpretation" James Findley
Convict2161 is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2012, 01:37 PM   #56
Aquarium Advice Addict
 
Convict2161's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Planet Earth
Posts: 14,818
So... Lets see... You got Andy and Andy got me, hmmm... So who got J&G?
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

"When creating an aqua scape, strive for the beauty of imperfection, as its art and there is no wrong or right, it's left open for interpretation" James Findley
Convict2161 is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2012, 01:40 PM   #57
Aquarium Advice Addict
 
Jess1ca's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Northern Michigan
Posts: 2,661
Quote:
Originally Posted by Convict2161 View Post

You just let the cat outta the bag Jess!!
Hahaaa! Dang I forgot! He knew already tho lol
__________________
Knowledge is power
Jess1ca is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2012, 01:41 PM   #58
Aquarium Advice Addict
 
Jess1ca's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Northern Michigan
Posts: 2,661
Quote:
Originally Posted by Convict2161 View Post
So... Lets see... You got Andy and Andy got me, hmmm... So who got J&G?
I wanna know who got me hahaa! It's a mysteryyyyy!
__________________
Knowledge is power
Jess1ca is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2012, 02:44 PM   #59
Aquarium Advice Addict
 
Convict2161's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Planet Earth
Posts: 14,818
Haha I knew who had you also not telling
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

"When creating an aqua scape, strive for the beauty of imperfection, as its art and there is no wrong or right, it's left open for interpretation" James Findley
Convict2161 is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2012, 02:45 PM   #60
Aquarium Advice Addict
 
Convict2161's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Planet Earth
Posts: 14,818
I wonder who got Jack and Grant lol
__________________

__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

"When creating an aqua scape, strive for the beauty of imperfection, as its art and there is no wrong or right, it's left open for interpretation" James Findley
Convict2161 is offline   Reply With Quote
Reply

Please support our sponsors and let them know you heard about them on AquariumAdvice.com

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off








» Photo Contest Winners








Copyright 2002- Social Knowledge, LLC All Rights Reserved.

All times are GMT -4. The time now is 04:15 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.