Go Back   Aquarium Advice - Aquarium Forum Community > Freshwater > Freshwater & Brackish - General Discussion
Click Here to Login

Join Aquarium Advice Today
Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Please support our sponsors and let them know you heard about them on AquariumAdvice.com
 
Old 05-24-2013, 09:54 PM   #1
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
How much would you pay for this?

He wants 25 but I'm pretty sure a new 20 gallon is like 25 hahahaha

http://cincinnati.craigslist.org/fuo/3827014856.html
__________________

__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:07 PM   #2
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
They will give it to me for 10 I think that's a deal!?
__________________

__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:11 PM   #3
Aquarium Advice Addict
 
Oscar98's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: millville pennsylvania
Posts: 1,722
Get it. If nothing else grow red cherry shrimp or use it for a quarantine
__________________
Oscar98 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:15 PM   #4
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
Quote:
Originally Posted by Oscar98 View Post
Get it. If nothing else grow red cherry shrimp or use it for a quarantine
It's about 20 minutes away though oh well

I convinced him it wasn't worth 25 feel kinda bad lol
__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:16 PM   #5
Aquarium Advice Addict
 
Oscar98's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: millville pennsylvania
Posts: 1,722
If you feel bad about it give him $15 lmao.
__________________
Oscar98 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:18 PM   #6
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
Quote:
Originally Posted by Oscar98 View Post
If you feel bad about it give him $15 lmao.
Lol I will of he meets me half way lol
__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:19 PM   #7
Aquarium Advice Addict
 
Oscar98's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: millville pennsylvania
Posts: 1,722
Ok haha. So what are your plans for it?
__________________
Oscar98 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:25 PM   #8
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
Quote:
Originally Posted by Oscar98 View Post
Ok haha. So what are your plans for it?
Well I have some baby making danios so maybe just use it for my breeding pair and using it to breed danios maybe not sure
__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:26 PM   #9
Aquarium Advice Addict
 
Oscar98's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: millville pennsylvania
Posts: 1,722
Ok cool. Im either turning my 20long into a fowlr or it will just sit around collecting dust if i dont do that. I have a bunch of tanks but the 20 is the biggest i will go with fowlr
__________________
Oscar98 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 10:31 PM   #10
Aquarium Advice Addict
 
bud29's Avatar

POTM Champion
 
Join Date: Jun 2012
Location: In a van, down by the river
Posts: 3,673
Send a message via Yahoo to bud29
There was a very popular thread a few months back loaded with all these crazy tank ads people would find on their local craigslist. Some of the stuff was kind of funny, how much people wanted for their dinky little tanks. Sadly the thread is now closed, but you can still read it: http://www.aquariumadvice.com/forums...ty-204111.html
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
bud29 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 11:05 PM   #11
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
Quote:
Originally Posted by Oscar98 View Post
Ok cool. Im either turning my 20long into a fowlr or it will just sit around collecting dust if i dont do that. I have a bunch of tanks but the 20 is the biggest i will go with fowlr
Fowlr just means salt water right ?

Lol
__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 11:06 PM   #12
Aquarium Advice Addict
 
Oscar98's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: millville pennsylvania
Posts: 1,722
Fish only with live rock. So basically yes haha.
__________________
Oscar98 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 11:23 PM   #13
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
Quote:
Originally Posted by Oscar98 View Post
Fish only with live rock. So basically yes haha.
Lol fish only as opposed to what ? Shrimp and crabs and such?
__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 11:27 PM   #14
Aquarium Advice Addict
 
Oscar98's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: millville pennsylvania
Posts: 1,722
Nope. You can have shrimp and crabs and snails. There is FO- fish only (and you can have inverts) FOWLR-fish only with live rock (can have inverts) then you can have a tank with live rock but also have corals etc. and usually no inverts because they will nip at them. Some fish but only if they are reef safe.
I just learned all this in like 3 hours lol. Im a freshwater nerd with x2 55g tanks.
Seting up a 150g cichlid tank and will be using one of my 20g as a fowlr. But that will be in about two months or so.
__________________
Oscar98 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 11:29 PM   #15
Aquarium Advice Addict
 
dragonfisher33's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Atlanta, GA
Posts: 1,963
considering this is a bow front, i wouldn't mind 20
__________________
dragonfisher33 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 11:32 PM   #16
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
Quote:
Originally Posted by Oscar98 View Post
Nope. You can have shrimp and crabs and snails. There is FO- fish only (and you can have inverts) FOWLR-fish only with live rock (can have inverts) then you can have a tank with live rock but also have corals etc. and usually no inverts because they will nip at them. Some fish but only if they are reef safe.
I just learned all this in like 3 hours lol. Im a freshwater nerd with x2 55g tanks.
Seting up a 150g cichlid tank and will be using one of my 20g as a fowlr. But that will be in about two months or so.
Cool cool let me know how it goes I'm wanting to do a salt water tank aswell just want clown fish and an an an an an annn anemone. "Finding nemo joke "
__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2013, 11:33 PM   #17
Aquarium Advice Addict
 
Oscar98's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: millville pennsylvania
Posts: 1,722
Quote:
Originally Posted by patrickriley2010 View Post

Cool cool let me know how it goes I'm wanting to do a salt water tank aswell just want clown fish and an an an an an annn anemone. "Finding nemo joke "
Ya hahaha i got it. Ya im planning on the 20 with 1 clown and a goby or two. Then like two crabs and a couple of shrimp.
__________________
Oscar98 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 12:16 AM   #18
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
Quote:
Originally Posted by Oscar98 View Post

Ya hahaha i got it. Ya im planning on the 20 with 1 clown and a goby or two. Then like two crabs and a couple of shrimp.
Cool cool cool good luck !
__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 01:30 AM   #19
Aquarium Advice Addict
 
patrickriley2010's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Cincinnati Ohio
Posts: 1,043
Update

It's a close to 30 gallons idk how to calculate the bow front


Click image for larger version

Name:	image-2622487380.jpg
Views:	69
Size:	56.6 KB
ID:	175818




Click image for larger version

Name:	image-1290826319.jpg
Views:	75
Size:	37.4 KB
ID:	175817
__________________
Fish
patrickriley2010 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 02:22 AM   #20
Aquarium Advice Addict
 
Scottyhorse's Avatar

POTM Champion
 
Join Date: Oct 2012
Location: Washington
Posts: 3,823
Looks kinda like a 26 gal bow front. I'd pay 20 bucks for it. 10 dollars is even better.
__________________

__________________
Starting over...... Kinda.

3, 20, 25, 33 Gallon FW Tanks.....For Now


Scottyhorse is offline   Reply With Quote
Reply

Please support our sponsors and let them know you heard about them on AquariumAdvice.com

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off








» Photo Contest Winners







All times are GMT -4. The time now is 01:52 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.